Hamburger iets te hard gebakken

Burger King op de Markt van Brugge is even ontruimd nadat brand was ontstaan in de keuken. Tijdens het grillen van een burger bleef het vlees iets te lang op de grill liggen, waardoor het vet vuur vatte. De vlammen sloegen meteen in de dampkap, met alle gevolgen van dien. Gelukkig zonder menselijke schade. En na een grondige inspectie kon de zaak terug open.

Een menselijke of mechanische fout is nooit helemaal uit te sluiten. Daarom zal REI Projects bij Burger King brandwerende dichtingen voorzien. Brandwerende afdichtingen zijn van groot belang tijdens een brand. Ze zorgen ervoor dat kabels, leidingen of ventilatiekanalen geen zwak punt worden in uw gebouw.